Hvorfor egen løpeblogg?

Dette har jeg tenkt på lenge. Mine erfaringer med løping og skadefravær er noe jeg har lyst til å snakke om, men jeg er nokså sikker på at ikke alle vil høre det. For noen som IKKE løper, er det totalt uinteressant. For noen som løper, eller ØNSKER å løpe, kan det være interessant. Derfor: når jeg nå ønsker å blogge hyppigere om generelle ting, tenkte jeg at det var på tide å skille ut alt som har med løping å gjøre. Det samme vil jeg gjøre på instagram – folk flest gir en god blank f… i screenshots av runkeeper-loggen min;) Men noen – de som løper, og elsker å logge aktiviteten sin – de har full forståelse. Nettopp dere ja!

Så nå skal jeg bare samle tankene, og komme tilbake med litt bakgrunnsinfo – det ligger en historie om 30 års løpeforbud i bunn, så ja – jeg har levd noen år. Men vi er MANGE i min alder som løper, og noen (ikke jeg) løper styggfort. Jeg er nok i øvre middelsjikt i klassen, vil jeg tro, men drømmer om å havne i nedre toppsjikt. Og drømmen må man ha!

Me

Leave a Reply

